ZMIANY DLA AGENCJI

Zanim dla agencji reklamowej nadszedł decydują­cy moment, tzn. nadanie jej reklamy — człowiek, który powiedział, że ogląda ten program, mógł go wyłączyć lub przełączyć aparat na inny kanał. Me­toda wywiadów telefonicznych ma jednak pewną wartość poznawczą. Badania za pomocą formularzy mierzą w najlepszym wypadku odbiór tych progra­mów, które widz chce zapisać; między innymi bada­nia te z pewnością „zaniżają” faktyczne dane o oglą­daniu telewizji w ciągu dnia przez gospodynie do­mowe, ponieważ kobiety nie będą zapisywały w for­mularzu, który mąż może zobaczyć, że miały w cią­gu dnia dwie wolne godziny i mogły poświęcić je telewizji.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.