ŻADNA ZE STACJI

Żadna z tych stacji nie chciała zrezygnować z modnego wulgarnego programu, je­śli uzyskał on wysoki wskaźnik Nielsena, a NBC zniosła z programu wieczornego takie świetne au­dycje, jak „Alcoa-Goodyear Playhouse”, „Arm­strong — Kaiser Circle Theater” i „The Voice of Firestone”, chociaż programy te w zupełności zado­walały klientów reklam. Większość poważniejszych programów ABC, która do 1957 r. zbyt zajęta była walką o utrzymanie swojego istnienia, aby myśleć o  zadowoleniu elity, to pozycje przejęte od jednego lub drugiego ze zwalczających się olbrzymów.Najbardziej przykre ze społecznego punktu wi­dzenia jest to, że wgląd stacji telewizyjnych w po­szczególne programy reklamowe nie spowodował bardziej śmiałego podejścia do programów kontro­wersyjnych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.