WSTĘP DO WYNIKÓW

We wstępie do wyników badań Politz pisał: „Wiemy tym, że emocjonalny stosunek publiczności do środka pirzekazu ma wpływ na pożytek reklam, ja­kie one zamieszczają. Powierzchowny stosunek lub poważne zaangażowanie emocjonalne, prestiż pisma, obojętny stosunek do pisma, wszystko to odgrywa rolę… «Reader’s Digest» miało nadzieję, że […] po­szczególne egzemplarze pozostają przez dłuższy czas w rękach czytelnika. Jeśli tak jest, to prawdopodob­nie liczba czytelników przypadających na jeden egzemplarz pisma jest stosunkowo niewielka […] Należy się spodziewać, że praca ta zwróci także uwagę na inne aspekty reklamy, ważne dla pi­sma. Ustalenie dni, w których ludzie przeglądają czytają pisma, nie jest także łatwym zadaniem. Politz rozwiązał je rozważając niezwykle duży wzo­rzec statystyczny (19 117 domów, z których 14 515 udzieliło wywiadów) i zwracając się z prośbą o     przypomnienie sobie poprzedniego dnia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.