WŁAŚCIWE SKIEROWANIE REKLAMY

Musi ona jednak mieć pewność, że reklama jest skierowana właściwie, że posługuje się właści­wymi dla telewizji środkami i że szuka klientów we właściwym środowisku.Różnice między reklamą mówioną i pisaną można określić bez trudu. Reklama radiowa lub telewizyj­na dociera do szerokiego odłamu społeczeństwa, do którego reklama pisana nigdy nie dochodzi. „Przed radiem — powiada Clifford Parcells z agencji Ba- tes — utrzymywano w teorii, że reklama może do­trzeć do wszystkich, ale w praktyce tak nie było. Ocenia się, że około 35%, 40% do 50% ludności to ludzie piśmienni, ale dla wielu czytanie jest czyn­nością tak trudną, że nie poświęcają mu zbyt wiele czasu.”

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.