W DZIEDZINIE REKLAMY

Oba te środki używane są wtedy, kiedy nie posługujemy się konkretnymi ar­gumentami, ale kiedy przyjemna melodia albo ory­ginalny duży obraz mogą utrwalić nazwę firmy w pamięci klienta. I obie te formy reklamy rzecz jasna, mają specjalne znaczenie dla wyrobów’ zwią­zanych z motoryzacją, ponieważ zastają odbiorcę w samochodzie. („Edsel” z początku wynajmował wiele tablic, „aby wprowadzić samochód na rynek.”) Towarzystwa produkujące benzynę finansują audy­cje baseballowe, ponieważ wielu mężczyzn chętnie słucha tych audycji podczas jazdy samochodem a i pracownicy stacji benzynowych także nastawiają te audycje podczas pracy. Tak więc w dziedzinie reklamy należy trzymać się przyjętych zasad, a można je pominąć tylko ryzy­kując nieznane niebezpieczeństwa. W środkach przekazu, jak w innych dziedzinach reklamy, wy­kroczenie poza przyjęte zasady oznacza pozostawie­nie klienta samemu sobie aż do chwili, kiedy osią­gnie on nowe sukcesy, i wszyscy udadzą się nową drogą kontynuując swoją pracę.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.