ULEPSZENIE PRODUKCYJNE

Można też reklamować pewne ulepszenia produk­cyjne lub też podejść do klienta od strony wyłącz­nie emocjonalnej. Z drugiej strony reklama może powtórzyć argumenty używane już dawniej, może reklamować produkty nieatrakcyjne lub kierować się rzeczowymi, a nie emocjonalnymi względami. Na ogół jeśli produkt wywołuje żywe zaintereso­wanie, właściwe są środki, które skłaniają klienta do marzeń, odpowiadają jego nastawieniu i jego wyobrażeniom; będą to drukowane reklamy w cza­sopismach miesięcznych. Jeśli zainteresowanie jest słabe, taki środek jak telewizja, która wymaga wyj­ścia z pokoju, żeby uniknąć oglądania reklamy, wy­daje się bardziej właściwy.”

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.