STACJE TELEWIZYJNE

Stacje telewizyjne stosunkowo mało interesuje skład publiczności, ponieważ publiczność, która nie odpowiada jednej firmie, będzie prawdopodobnie bardzo odpowiadała innej. Stacja telewizyjna pra­gnie tylko, aby jej program oglądała największa liczba widzów, i dążąc do tego celu, kieruje się z podziwu godną konsekwencją klasyczną już za­sadą Hotellingsa o duopolistycznej konkurencji (monopol oznacza jednego dostawcę, duopol — dwóch). Znany przykład z ekonomii dotyczy ulicy, przy której znajduje się 20 domów i jeden sklep spożywczy od strony śródmieścia na rogu bloku 5.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.