SPRAWY BEZ ZNACZENIA

Scott Paper, reklamując luksusowy papier toaletowy, nie będzie chciał, żeby reklama ta ukazała się podczas programu pokazującego prawdziwe dramaty rozgrywające się w slumsach, a ankieta Horace Schwerina pokazała, że reklamy lodów truskawkowych Bordena robiły bardzo złe wrażenie, kiedy pokazywano je podczas mrożącego krew w żyłach filmu kryminalnego. Dla telewizji sprawy te nie mają znaczenia, ale nawet mało do­świadczony agent, którego największym marzeniem jest ujrzenie swojego programu na czele NTI, ro­zumie, że program musi stwarzać właściwą atmosfe­rę dla jego reklamy.W okresie kiedy radio odgrywało największą rolę, same agencje kontrolowały program: zakupowały one czas i dawały swój własny program.

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.