SPRAWOZDANIE Z PRZEPROWADZONYCH BADAŃ

Sprawozdanie i z przeprowadzonych badań ilustrowane kolorowymi wykresami graficznymi zawierało jedno stwierdze­nie posuwające się o krok,dalej poza zwykłe bada­nia statystyczne na niepewny, nieznany, lecz ba­dawczo płodny grunt. W charakterystyce czytelni­ków z badań Politza było takie określenie, jak „chęć poznania czegoś nieznanego”, zainteresowanie dla nowych wyrobów; Politz stwierdzał, że spośród 123 800 000 ludzi w wieku ponad 10 lat w USA w czasie przeprowadzenia badań 40 100 000 można było określić jako „podatnych na nowości”, a spo­śród tych 40 100 000 — 17 400 000 przynajmniej raz w roku czytało „Better Homes and Gardens”.„Reader s Digest”, nowe pismo w dziedzinie re­klamy, konkurujące z „Life” i „Look” potrzebowało czegoś bardziej efektownego, i Politz poradził im badanie dni poświęconych na czytanie pism.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.