SPOŁECZNY PUNKT WIDZENIA

Obecnie rozgłośnie sprawują ścisłą kontrolę nad tym, co na­dają. Na pierwszy rzut oka może się to wydać ko­rzystne ze społecznego punktu widzenia: rozgłośnie nie są bezpośrednio zainteresowane w reklamach (w teorii) i same są pośrednio kierowane przez rząd; a stacje należące do sieci telewizyjnej również prawnie zobowiązane są działać w interesie pu­blicznym, podczas kiedy właściciele reklam nie po­noszą żadnej odpowiedzialności. Faktycznie, stacje telewizyjne zapoczątkowały szereg programów do­tyczących spraw społecznych i ważniejszych wyda­rzeń, które nigdy nie zostałyby wprowadzone z ini­cjatywy samych klientów reklamy. W sumie jednak rezultaty prowadziły do rozczarowania: w wyniku zaciekłej konkurencji między stacjami (wynikają­cej zarówno z osobistych niechęci, jak konkurencji ekonomicznej) zarówno CBS, jak NBC obniżały stopniowo poziom swojego programu, aby uzyskać wyższe wskaźniki.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.