SPECJALIŚCI OD REKLAMY

„No cóż — dodaje Richards — miało to swoje skutki. Nawet ci specja­liści od reklamy, którzy najbardziej cenią oryginal­ność, bez wątpienia uznają znaczenie powtarzania tej samej reklamy.” „Ważne jest to, że nazwa wciąż się powtarza — powiada Bill Bernbach — ludzie na­bierają przekonania, że takiej firmie można ufać. W psychice odbiorców firma staje się kimś, na kim można polegać.”Z drugiej strony fakt, że kilkakrotnie dociera się do tej samej widowni, sprawia, że ogólna liczba osób słuchających reklamy jest niższa, niż się wy­daje. Czasopisma docierają do większej liczby osób niż audycja telewizyjna, licząc każdego dolara zain­westowanego w reklamę. Łatwo jest pominąć jakąś reklamę w czasopiśmie, ale drukowana reklama, w odróżnieniu od telewizyjnej, nigdy niemal nie wywołuje odruchów sprzeciwu ze strony klientów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.