ROZSZERZANIE RYNKU

Przychodzi drugi kupiec towarów spożywczych; gdzie on ma umieścić swój sklep? Interes społeczny wskazuje na umieszczenie go w bloku 15, gdyż wte­dy żaden z mieszkańców nie będzie miał dalej do sklepu niż 5 domów. Jednakże drugi kupiec woli drugi róg bloku 5 położony od strony dzielnicy wil­lowej, naprzeciwko konkurencji, gdyż w tym punk­cie będzie miał najwięcej klientów i będzie obsłu­giwał wszystkich 15 bloków.Stacje telewizyjne mają głównie na celu rozsze­rzenie rynku, a nie interes społeczny, i dlatego czę­sto postępują według tej zasady, wprowadzając Phil Silversa jako audycję konkurencyjną dla Miltona Berle, audycję „Robert Montgomery przedstawia” przeciwko „Climax”, „Steve Allen i jego goście” przeciwko „Ed Sullivan i jego goście”. Wprowadze­nie podobnych programów staje się często koniecz­nością.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.