RODZAJ POSTĘPOWANIA

To, że tego rodzaju postępowanie sprzeczne jest z interesem publicznym, ponieważ publiczność bez wątpienia ma prawo wyboru między różnymi pro­gramami, nieraz podnoszone było przez krytyków telewizji; mniej wiadomo o tym, że jest to nieko­rzystne także dla reklam. Właściciel reklamy wy­biera sobie jakiś program, ponieważ sądzi, że ry­nek, do którego pragnie dotrzeć, będzie oglądał wła­śnie ten, a nie inny program; jeśli stacja konkuren­cyjna będzie nadawać podobny program w tym sa­mym czasie, jego wpływ na rynek zostanie ograni­czony. Nie odpowiadałoby prawdzie stwierdzenie, że właściciel reklamy zgadza się zawsze na niski wskaźnik widowni, jeśli odpowiada mu program; niektórzy właściciele reklam poddają się tyranii wskaźników i domagają od telewizji zniesienia pro­gramu, który, jej zdaniem, jest wartościowy, dlate­go że ma zbyt niski wskaźnik.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.