RODZAJ ARGUMENTÓW

Ponadto, mimo że tylko jedna piąta czytelników pis­ma dostrzeże prawdopodobnie kolejną reklamę, ta jedna piąta to właśnie przeważająca część przy­szłych nabywców tego produktu wśród tej wido­wni: kiedy ludzie mają zamiar kupić nową lodów­kę, zwracają uwagę na wszystkie reklamy lodówek. A drukowana reklama, jeśli jest dobra, daje poczu­cie pewności, którego nie daje reklama mówiona, budząca zawsze pewne zastrzeżenia, jako zbyt kon­kretna, zbyt jawnie związana z interesem reklamu­jącej firmy.Rodzaj argumentów, jakich używa się przy sprze­daży, jest ważny, być może decydujący o tym, czy reklama drukowana, czy mówiona da lepsze rezul­taty. „Można reklamować nowy typ samochodu — powiada Paul Gerhold z «Foote» i «Coone» — który tak wywołuje duże zainteresowanie nabywców.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.