REKLAMA DŹWIĘKOWA

Reklama dźwiękowa czy przyciągające uwagę slogany (które mogą być użyte dla reklamy marki i dla przyciągnięcia klien­tów, np. „Lepsze sprzęty, wygodniejsze życie, dzię­ki chemii”) robią dużo większe wrażenie w powie­trzu; kampania, która ma na celu pobudzenie wy­obraźni, zwykle robi wrażenie w druku. „Kiedy pro­dukt znajduje się w ruchu — powiada Gerhold — traci się jakoś z oczu markę.” Podobnie reklama w telewizji wypadnie najlepiej, jeśli będzie to od­dzielny przedmiot, którego jakąś cechę można w od­powiedni sposób zademonstrować; jeśli reklama ma bardziej skomplikowane i subtelne argumenty do przedstawienia, lepiej wypadnie w druku Reklamy radiowe i przydrożne tablice reklamowe spełniają dzisiaj na ogół funkcje wtórne, przypomi­nając klientom o zamiarze kupienia wyrobów o     których juz słyszeli.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.