PRZEPROWADZONE WYWIADY

A wywiady przeprowadzane w poszcze­gólnych domach przy pomocy osoby ankietującej mierzą tylko programy, które ludzie pamiętają albo też twierdzą, że oglądali (nie każdy, kto z zapałem poprzedniego wieczoru wpatrywał się w zawody lekkoatletyczne, zechce podzielić się taką informa­cją z zupełnie nieznajomą osobą rankiem następ­nego dnia).Dlatego nie jest rzeczą zaskakującą, że jak wyni­ka z lakonicznego stwierdzenia Fundacji Badań Reklamy, „różne pomiary widowni często podają zupełnie różne dane dla tych samych audycji”. Fak­tem jest, że zdarzało się, iż autorzy programów, które miały średnie powodzenie, odnajdowali w ra­portach dane, które świadczyły o wielkim powodzemu ich audycji, a programy cieszące się rzeczywi scie wielkim powodzeniem były ocenia których odbiór jest średni.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.