
Absolutnie nikt nie ma dzisiaj wątpliwości, że niektóre serie i rodziny danego sprzętu komputerowego warte są krocie i samo korzystanie z niektórych uznanych modeli czytników książek czy smartfonów jest powodem do dumy. Badania marketingowe pokazują, że ludzie wybierający się do sklepów komputerowych są nie tylko coraz bardziej świadomi tego, jakie realne możliwości technologiczne daje konkretny sprzęt, z czego znana jest marka odpowiedzialna za jego produkcję. Nawet laicy mają dzisiaj coraz większe pojęcie na temat tego, które marki uznawane są za luksusowe i postępowe, a które za średnio kosztowne i średnio rozwinięte rozwiązania dla przeciętnego odbiorcę nowych technologii. Dla wielu rodzin najważniejsze jest samo posiadanie nowych technologii – producent nie ma większego znaczenia, natomiast cena odgrywa tutaj sporą rolę. Ale coraz więcej jest klientów, którzy chcą wybierać tylko sprzęt najwyższej klasy i dający poczucie luksusu – te marki mogą pozwolić sobie na sięganie do ich portfela o wiele głębiej.