POZNANIE CAŁEJ WIDOWNI

Poznanie całej widowni, do jakiej dociera reklama, jest, rzecz jasna, bardzo ważne, jednakże to dopiero początek problemu. Wy­dawnictwo komiksowe „Dell Comic Group”, którego nakład szacuje się na 15 milionów dolarów i ma właściwie nie dającą się obliczyć liczbę czytelników, może zaofiarować klientowi swój rynek za niecałe 70 centów za 1000 czytelników. Jednakże jego od­biorcy to dzieci, które mają tylko kilkadziesiąt cen­tów pobrzękujących w kieszeni. Komiksy Della nie są to komiksy grozy czy komiksy sadystyczne, które mogą zainteresować wojskowych, a niewiele firm zechce zwracać się tylko do dzieci. Stacja telewizyj­na może mieć wielu słuchaczy, którzy nie będą ni­gdy odbiorcami danej firmy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.