PORÓWNANIE Z CZASOPISMAMI

W porów­naniu z czasopismami, telewizja krajowa, która w wielu dziedzinach odnosi ogromne sukcesy, nie ma szczęścia, jeśli chodzi o badania widzów.Istnieje 5 różnych ośrodków badających widow­nię telewizji, które stosują cztery różne techniki badań widowni:Najbardziej znana jest NTI (Nielsen National Television Index), posługująca się elektronicznymi środkami pomiaru, słuchomierzami. Instrumenty te wynalezione zostały w MIT w latach trzydziestych udoskonalone w dużym stopniu przez inżynierów Nielsena. Słuchomierz, częściej zwany audiometrem, jest to niewielka metalowa skrzynka wielkości prze­ciętnego radia, zawierająca szereg urządzeń elek­tronicznych wartych około 350 dolarów oraz me­chanizm uruchamiający, który działa nawet pod­czas przerw w audycjach.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.