OPRACOWANE DANE

Ponieważ opracowane uprze­dnio dane o liczbie czytelników uzyskano drogą przemnożenia liczby tych czytelników, którzy tak siebie określają, przez mnożnik w wysokości aż 25 000, wystarczyło kilka takich błędów, aby pod­nieść szacunkową liczbę o setki tysięcy nie istnie­jących czytelników. Aby zbadać ten problem, Politz przeprowadził próbne badania obejmujące 275 wy­wiadów i przedstawił osobom ankietowanym nu­mery pisma, które nie ukazały się jeszcze w sprze­daży. Okazało się, że 12 spośród tych 275 osób utrzymywało, że przeczytało numer, którego nie mogli nawet widzieć.Politz badał dalej, i stwierdził, że 7 z tych 12 fik­cyjnych czytelników było badanych z polecenia dwóch ankieterów, którzy po raz pierwszy zajmo­wali się środkami przekazu. „Do osób tych — pisze Politz — wysłano następnie jednego z doświadczo­nych instruktorów naszego biura.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.