NAJWIĘKSZY ŚRODEK SPRZEDAŻY REKLAM

Telewizja jest bez wątpienia największym środkiem sprzedaży reklam dla tej stosunkowo niewielkiej liczby klientów, których ry­nek jest tak wielki, że nie tracą oni większej części ogromnej widowni telewizyjnej i których budżet re­klamowy jest dość wysoki na pokrycie ogromnych kosztów telewizyjnych. Połączenie ruchomego obra­zu i głosu, które odbiera się we własnym pokoju mieszkalnym, daje reklamie telewizyjnej zalety równe niemal indywidualnym wizytom domowym, a koszty jej wynoszą mniej niż 1 centa na 1 raz. Jeśli osoba prezentująca reklamy sama ma talent reklamowy, jak Godfrey, Steve Allen, Ernie Ford ze stanu Tennessee i inni spikerzy, satysfakcja jest pełna.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.