NA DRUGIM MIEJSCU

Na drugim miejscu, zaraz za biurem Nielsena, znajduje się Trendex Service, biuro zajmujące się mierzeniem popularności programów krajowych w 20 miastach, z których każde ma kilka własnych stacji telewizyjnych. Metoda ta znana jest w śro­dowisku fachowców pod nazwą „wskaźnika tele­fonicznego”, ponieważ wywiad polega na zwróce­niu się przez telefon do osób wybranych z książki telefonicznej z zapytaniem, jaki program telewizyj­ny oglądali w chwili, kiedy zadzwonił telefon czy chwilę przedtem. Duża zaleta tej metody polega na tym, że można uzyskać wyniki już następnego dnia rano, podczas kiedy metoda Nielsena wymaga co najmniej trzech tygodni; poważne wady to ogra­niczenia wynikające z posługiwania się telefonem — fakt, że tylko ludzie znajdujący się w książce tele­fonicznej mogą uczestniczyć w badaniach, ograni­czony zasięg (biuro zwraca się na ogół do mieszkań­ców śródmieścia, nie obejmując mieszkańców przed­mieść) oraz ograniczony czas, w którym można ko­rzystać z tej metody, ponieważ nie można telefo­nować do ludzi o każdej godzinie nocy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.