MIMO KONTROWERSJI

Mimo powstałych kontrowersji i mimo niewywiązania się komitetu ze swoich pozostałych zadań, raport ten ustalił pozycję badań Nielsena jako je­dynych ważkich badań widowni telewizyjnej na skalę krajową. Inne biura w dalszym ciągu prowa­dzą swoją działalność i nawet prosperują, jednakże dokonują głównie obliczeń telewidzów stacji lokal­nych oraz słuchaczy radia (co stanowi około 1/4). Jednakże krajowe programy telewizyjne mogą dzi­siaj utrzymać się tylko wtedy, jeśli otrzymają dość dobre wyniki biura Nielsena (wskaźnik 15, infor­mujący o odbiorze w 6 milionach domów, to chyba minimum dla audycji wieczornej); w innym wy­padku telewizja wyrzuci ten program i zakupi inny.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.