METODA NIELSENA

Metoda Nielsena ma dwa ogromne plusy: rezul­taty badań nie są zależne od zwykle zawodnej ludz­kiej pamięci i używa się gotowego wzorca, dzięki czemu można dokładniej zmierzyć aktualne ten­dencje w określonym okresie czasu. Ma ona także jedną poważną wadę: koszty słuchomierzy i tabu- laryzacji są tak wysokie, że zasięg wzorca musi być bardzo mały, dane otrzymane tą drogą nie dają więc obrazu całego rynku. Agencja reklamy nie może wytworzyć sobie obrazu, z kogo właściwie składają się słuchacze lub gdzie mieszkają, opie­rając się wyłącznie na tych danych. Aby uzupełnić ilość niezbędnych danych, Nielsen musi uzupełnić badanie NTI informacjami zebranymi według sys­temu zapisów przez aparaturę umieszczoną w do­datkowym 1000 domów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.