KONTROLOWANE PRZEZ TELEWIZJĘ

W rezultacie kontrolowanie przez telewizję re­klam utrudnia życie osobom zakupującym reklamy (które nie mogą otrzymać tych programów rekla­mowych, jakie im odpowiadają) nie polepszając ogólnej jakości programu. Jeśli kto na tym skorzy­stał, to tylko przemysł rozrywkowy, którego ceny w rezultacie konkurencji stacji telewizyjnych stale wzrastały. Wśród argumentów wysuwanych przez telewizję na rzecz konieczności kontroli programu podkreśla się, że telewizja wydaje ogromne sumy na swoje własne programy, sumy, które sobie zresz­tą odbija na sprzedaży reklam.Pomimo tych wszystkich sprzeczności obie główne stacje telewizyjne nie mają specjalnych kłopotów ze sprzedażą reklam w godzinach wieczornych każ­dego dnia w tygodniu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.