INNA STOSOWANA METODA

Ponadto, rzecz jasna, 20 miast to nie całe Stany Zjednoczone; raporty firmy Trendex posiadają wiele białych plam w swym obrazie widowni. Inna metoda, stosowana przez biuro „The Pulse, Inc.”, polega na indywidualnych wywiadach a la Politz. Osoby przeprowadzające wywiady, sa­me kobiety, dzwonią do mieszkań i pytają osoby otwierające drzwi, jaki program telewizyjny oglą­dały poprzedniego dnia. Technika polega na „przy­pomnieniu, w oparciu o pomoc” osoby ankietują­cej. Oznacza to, że każda z osób przeprowadzają­cych wywiad przynosi ze sobą program telewizyj­ny z poprzedniego dnia i pokazuje go gospodarzowi, który udziela odpowiedzi. Jest to rekonstrukcja po­przedniego dnia, znów a la Politz, ale nie tak do­kładna ani skomplikowana; każdy z wywiadów trwa nie więcej niż 8 minut.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.