DĄŻENIE DO WYSOKICH WSKAŹNIKÓW

„Zdarzało się — po­wiada Pete Matthews — że wycofywaliśmy się z ja­kiegoś programu, i nie mieliśmy racji. Klient może powiedzieć: «Ponoszę koszty, a nie otrzymuję tego, co zamówiłem. Wydaje mi się, że winien jest pro­gram.* Ale klient nie zawsze ma rację.”Na ogół jednak to raczej telewizja, a nie klienci,dąży do wysokich wskaźników. Klientowi potrzebny jest nie tylko odpowiedni rynek, lecz także taki program, który odpowiada jego reklamie. „Może się zdarzyć — powiada Roger Pryor z «Foote, Cone» — że program ma dziesięć punktów mniej według Nielsena, a jednak jest bardziej korzystny dla ja­kiejś reklamy.”

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.