DANE SZACUNKOWE

Kiedy nad­chodzą ćlane, Nielsen nic nie wie o wskaźnikach od­bioru w Portland. Możliwość błędu dla każdej miej­scowości jest nieskończona. Jednakże zasady ma­tematycznej statystyki dają w zasadzie gwarancję, że błędy te nawzajem się zniosą w skali całego kra­ju, pozostawiając dane wzorcowe dostatecznie wier­ne, aby posłużyć jako podstawa dla działalności te­lewizji.Zakładając, że dane szacunkowe Nielsena są praw­dziwe w skali krajowej i że telewizja ma podstawy traktować je poważnie, pozostaje jeszcze pytanie, jaką wartość mają tego rodzaju dane dla osób za­kupujących reklamy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.