BADANIA NA ZLECENIE

Co robili przed śniadaniem? Czy słuchali radia? Czy oglą­dali telewizję? Przeglądali pismo? Jeśli tak, to ja­kie pismo? A po śniadaniu?… W rezultacie, co nie było zaskoczeniem, przekonano się, że ludzie prze­glądają miesięczniki w ciągu czterech lub nawet więcej niż czterech dni w tygodniu (dla „Digest” — 5,3), natomiast tygodniki — w ciągu mniej niż dwóch dni (1,3 dla „Life”).Podczas swych badań przeprowadzonych na zle­cenie ,,Reader’s Digest” Politz zdołał uzupełnić bar­dzo ważną lukę w swojej metodzie — mianowicie zdobył argument, że ludzie, którzy uważają siebie za stałych czytelników pewnych czasopism, mogą stwierdzić, że czytali jakiś egzemplarz, chociaż fak­tycznie go nie czytali.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi, że trafiłeś na mojego bloga. Nazywam się Aneta Mrozowska i na co dzień pracuje w nie dużej agencji reklamowej. Prowadzenie tego bloga to jedna z moich wielu pasji. Mam nadzieję że spodobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to zapraszam do pozostawienia komentarza lub łapki w górę na fb 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.